1. Digitalisering ondernemend onderwijs

Digitalisering

Digitalisering is ook in het ondernemerschap zowel als product of als tool niet meer weg te denken.

4 stappen naar een DigiSprong

Onze focus ligt op de eerste 2 stappen.

1.
Een veilige infrastructuur

Creeër een veilige en efficiënte digitale leeromgeving, die zowel de leerlingen als de schooldata beschermt tegen mogelijke digitale bedreigingen.

2.
Professionaliseren van je team

Meegaan met de snelle technologische veranderingen, maar ook proactief en innovatief blijven in het verbeteren van de leerervaringen voor jouw leerlingen.

3.
Ontwikkelen van een ICT-visie en-beleidsplan

Een duidelijke richting en kader voor hoe ICT een integraal onderdeel van het onderwijsproces wordt.

4.
Digitale leermaterialen kiezen

De juiste middelen kiezen om een positieve impact te hebben op zowel de onderwijskwaliteit als de leerervaring van de leerlingen.

Een veilige infrastructuur:  cybersecurity en gegevensbescherming

Ben je directeur of ICT-coördinator in het secundair onderwijs en wil je jouw school beter beschermen tegen digitale dreigingen? Onze Cybersecurity Inspiratiedag biedt een specifiek programma gericht op het versterken van je kennis en vaardigheden op het gebied van cybersecurity en gegevensbescherming. Leer van top-experts, krijg praktische tips en ontdek de beste strategieën om de veiligheid van jouw school en leerlingen te waarborgen. Bereid je school voor op de digitale toekomst en maak van gegevensbescherming een topprioriteit.

Bescherm wat telt – schrijf je nu in en maak je school cyberveilig!

BYMVH-Unizo-0666

Professionaliseren van je team

Ben je een leerkracht (directie) in het secundair onderwijs die klaar is om de digitale toekomst te omarmen? Onze Digitale Inspiratiedag biedt een op maat gemaakt programma om jouw professionele vaardigheden te versterken, met een sterke focus op digitalisering. Ontdek de nieuwste tools, leer van experts, en krijg praktische inzichten die je direct in de klas kunt toepassen. Bereid je voor om jouw onderwijs naar een hoger niveau te tillen en je leerlingen optimaal voor te bereiden op de digitale wereld.

Mis het niet – schrijf je vandaag nog in en maak het verschil in je klas!

BYMVH-Unizo-0742

Ondernemende Keynote Digitalisering

Ontdek de Kracht van Digitalisering in Ondernemerschap

Ben jij een student, docent, of ondernemer in spe die klaar is om de toekomst te omarmen? De Ondernemende Keynote Digitalisering (OKD) is jouw toegangspoort tot de nieuwste trends en essentiële vaardigheden binnen het digitale ondernemerschap. Dit fysieke event, georganiseerd door UNIZO O&O in samenwerking met diverse hogescholen, biedt jou de kans om je kennis en vaardigheden op het gebied van digitaal ondernemerschap te verdiepen en te verbreden.

2023-04-25 - Unizo Happening _ Zebrastraat (Gent) © Lars Crommelinck-82

Maak een afspraak

Boek snel een afspraak met de adviseur van jouw provincie of stuur een mail