1. Inzichten
  2. Step stories bordspelfestival

Step Stories: Bordspelfestival

De studenten van eventmanagement organiseren binnen hun STEP-UP een bordspelfestival.

BYMVH-Unizo-0409
Share Copied Share Copied

Een fijne en leerrijke samenwerking.

Voor ons afstudeerproject als eventmanagers in spe organiseerden wij in team een eigen event, het ‘Bordspelfestival’, en daarvoor werkten wij met het STEP-traject. Dat traject, en zeker de samenwerking met onze UNIZO-coach Sylvie Canoot, verliep heel goed. Sylvie gaf ons met veel enthousiasme feedback en antwoordde steeds snel op de extra vragen die we haar doormailden.

Dankzij dit traject waren wij als organisatie en onze vrijwilligers vlotjes verzekerd tijdens het event. We hebben dan ook een knaller van een event achter de rug, met heel veel blije bezoekers en vrijwilligers! Bovendien kregen wij ook de kans om naar de Student Meet Up te gaan als een van de genomineerde teams voor de STEP-Up-awards! Die nominatie deed ons nog meer geloven in ons concept en gaf ons extra voldoening over dit project. Een fijne en leerrijke samenwerking met UNIZO dus!

STep up

STEP-UP Artevelde hogeschool

Kom je graag meer te weten?

Boek dan snel een afspraak met de adviseur van jouw provincie of stuur een mail