Tools

Algemene info docenten

Algemene info studenten

Algemene tools

Er zijn veel tools en hulpmiddelen die soms handig, maar ook noodzakelijk zijn voor het goed managen van een project of businessplan want we lopen soms met zoveel ideeën in ons hoofd, dat we door de bomen het bos niet meer zien.

Maar hoe schrijf je deze ideeën uit en kun je toch een overzicht behouden?  Men zegt immers: Een goed begin is het halve werk! In de regel is het van belang eerst de organisatie van het project en het team op orde te krijgen en dan eventueel met een tool bijvoorbeeld je business of netwerk in kaart te brengen.

We hebben verschillende tools in de aanbieding die je hierbij kunnen helpen. Interesse in een van onderstaande tools? Stuur een mail naar onderwijs@unizo.be en we bezorgen je de gevraagde tool.

• Business Model Canvas (BMC)
  • Empathy Map
  • Value Proposition Canvas
  • Customer Journey